Astel.be > Aanbieders > Scarlet > De tips en trucs van Scarlet >
De tips en trucs van Scarlet GSM

Hoe kan ik mijn door Scarletvoorziene e-mailaders wijzigen?

Bij Scarlet kan u uw e-mailadressen beheren via uw klantenaccount

-* Ga naar http://mijn.scarlet.be
-* Geef uw login en paswoord in in de daarvoor bestemde velden
-* U komt op een pagina van waarop u de verschillende aspecten van uw klantenaccount kan beheren. Een navigatiemenu (in grijs) bevindt zich aan de bovenkant van de pagina.
-* Door te klikken op knop E-mail in het navigatiemenu komt u op een pagina met uw standaard e-mailadres ([uw login]@scarlet.be). Hier heeft u de mogelijkheid om de volgende opties te beheren:
- Forwarden: alle e-mails doorsturen naar een extern e-mailadres, tijdelijk of permanent.
- Autoreply: met deze optie verzendt u automatisch een e-mail naar iedereen die u een e-mail stuurt en voor een periode die u bepaalt. Deze optie is zeer praktisch indien u afwezig bent gedurende een bepaalde periode, en u de personen die u e-mailen wenst te verwittigen.
-* Anti-spam: dit is een optie die uw e-mails filtert zodat u publiciteit of ongewenste mails direct naar een dossier met ongewenste post kan sturen.

Een nieuw e-mailadres aanvragen:
-* In tegenstelling tot Een mailbox toevoegen, klik op ACtiveren.
-* U komt nu op een nieuwe pagina waarop u een gebruikersnaam en een paswoord dient in te geven. De gebruikersnaam is het e-mailadres @scarlet.be. De gebruikersnaam en het paswoord moeten bestaan uit 5 tot 8 karakters. Het paswoord dient eveneens 2 cijfers te bevatten.
-* Instellingen van de e-mailadressen: door te klikken op de e-mailadressen heeft u de mogelijkheid om de instellingen aan te passen.
-* De optie Alias laat toe een tweede e-mailadres te creëren waarvan de inbox dezelfde is als die van het standaard adres.
-* De optie Extra opties beheren van uw mailbox



Scarlet GSM Tips

  • Direct naar de